2009年3月18日 星期三

郊野公園狗權益

某日,仔仔同豬豬行去黃石碼頭散步。

豬豬擰下擰個頭,見到一個近期好熟O既告示牌
『依個係近期新加的牌,叫我地唔好餵牛。不過,其實牛牛都係食草為主,間中食下垃圾咁,見人都會走,係唔會餵的。』仔仔話。


『但係,哥哥,下面多個牌,有人有狗,可能同我地有關。』


『係播,乜野係郊野人狗樂融融?唔通漁護處派人同我地玩,又或者派野食?』


仔仔睇真D,原來好多文字,有一大段寫明話給狗主的話。
『妹妹,在郊野公園我地唔使上繩我地一向都知仲享受緊,但係依度話如果我地唔乖,Daddy同媽咪會犯法,仲話你唔可以隨便游水,會觸犯水務條例呀。』



『哥哥,好在都有一躬水比其他人的,講明為我地幸福著想,所以郊野公園比我地放繩。』


『我都同意佢地的結論,不過,我有D擔心這是否意味不久將來我地的快樂天地要完結呢?我以為郊野公園唔使上繩是以前港督都會帶狗行山,所以繼承英國人傳統,依家佢地注意到這點,恐怕不久將來就會取消了,因為特首都唔帶狗行山的。』仔仔憂心的說。




9 則留言:

  1. 依兩句好岩聽, 可能咁大堆咁細粒字, 有幾多人會睇呢... 郊遊人士縱使懼怕狗隻的, 亦應給予諒解和容忍. 並尊重狗主和狗隻使用效野公園的權利. 郊遊人士應避免挑釁狗隻, 家長亦應教導小孩拍打狗隻或尖叫都可能引起狗隻不安.... 都係果句, 唔使特登整狗公園, 只要資源共享互相專重.
    [版主回覆03/19/2009 09:00:00]最近有機會同漁護處高級官員傾過,佢地其實只係主要考慮狗隻對郊野公園的破壞,重點反而唔似康文署怕狗影響人同怕狗用後要清潔。因為佢地覺得對人的滋擾同清潔問題已有法例,不用擔心。

    回覆刪除
  2. 我地親愛既政府幾時開始尊重狗主架.
    [版主回覆03/19/2009 09:02:00]我驚問題提左出黎﹝整得張牌,應該問題曝光﹞,社會就有人要改郊野公園法例。

    回覆刪除
  3. 咁為我哋設想, 希望每個狗主都可以做好管束自己嘅狗狗, 如果唔係大家都唔可以享有此權利.
    [版主回覆03/19/2009 09:03:00]我同中心攪緊一些狗狗團,正正是想主人、狗同其他人都可以增加相互之間的了解....

    回覆刪除
  4. 一些與狗有關的其他告示: ﹝一個最令人誤解的告示,以為在郊野公園要牽引大型狗隻﹞ ﹝另一個較舊的告示,只對狗主作出忠告,較現行的告示的雙方面都有責任差﹞

    回覆刪除
  5. 佢地驚狗破壞郊野公園乜野??驚佢地踩死條草? 定驚佢既尿尿浸死棵樹. 咁牛既破爛力大定狗既破爛力大, 咁牛牛佢地又唔做任何野?? 如果係咁所有人都唔可以入郊野公園, 因為點計都係佢地破壞力最大. d風化到就黎無既路可以年年鼓吹大家上去踩多兩腳. 加個牌叫做做左野唔關佢事. 但係個活動咪又係佢地批. 每到行山季節我未試過見到邊個週末條村無多左d人隨便丟既垃圾, 飲品樽食物包裝等等數唔清.... 仲有, 唔該唔取消所有郊野公園既燒烤場, 我每個星期一等小巴既時候對眼都會突左出黎, 想知道尋晚有咩珍禽異獸去過果度燒野食, 破爛能力同埋造製垃圾能力咁高既同時智商咁低搵唔到垃圾筒係邊定唔知垃圾要放入垃圾筒.
    [版主回覆03/19/2009 11:12:00]說來可笑,原來只可以帶狗入郊野公園,其他如貓如牛等都唔可以,怕佢地食植物掛。以前見有rabbit入海下開大會,原來係犯法.... 狗屎狗尿聽聞可以容忍,只要不在行人路上即可。

    回覆刪除
  6. 狗隻對郊野公園的破壞??!!! 簡直白痴人說痴話. 對郊野公園做成最大的破壞是人. 毎年的山火有幾成係動物做成? 泥頭係邊隻牛傾到? 無論去到邊個深山都見到垃圾, 難道d 膠樽係翦猪掉的?! 香港己經愈黎愈返智了.
    [版主回覆03/19/2009 18:36:00]當人失去自知之明,這個世界變得好可怕。

    回覆刪除
  7. 多謝以前幾位熱愛行山的港督, 所以我地有country park, 有幾條美麗的乜乜徑, 物物徑, 百行不厭. 現在港督?! Forget it,  nature means nothing to them. 改郊野公園法例, they dare !
    [版主回覆03/19/2009 18:39:00]尚幸香港有60%地是郊野公園地,受法例保護。不過,只有60%可以勉強受到保護,又好像太少。很多很好的地方,不知不覺之間消失了... 像龍尾

    回覆刪除
  8. 講到破壞力, 牛又好, 狗又好, 又點及得上食煙燒山, 寫"到此一遊"既人類丫.
    [版主回覆03/19/2009 18:40:00]牛,食左又會貢獻比大自然,人,只會用聰明才智去破壞,所以速度驚人。

    回覆刪除
  9. 吓,原來係驚狗狗破壞?原來啲高級官員又係白痴一班!好想問,狗地點破壞呢?唔通食咗棵樹?佢哋自己有無落去郊野公園行下架?邊隻眼睇到狗地破壞既痕跡(如果有,一定係C眼!),最多都係有啲唔負責狗主無執屎啫!啲官員個腦係咪裝草架,定成日坐响冷氣間入面呀?

    回覆刪除