2008年10月27日 星期一

剩下兩隻白貓

原本有四隻白貓,如今只剩下兩隻了。



右面藍頸帶的是藍藍媽咪,十分喜歡跟人跟狗在一起。左面的是肥啡公主,以往十分怕人,一天中難得見她幾面,如今整天的都在廳裡。


兩隻白貓有時也會睡在一起,有媽媽照顧著是幸福的。

肥啡公主新換了頸帶,這粉紅色的頸帶還附上一個小鈴,是太太在加拿大時特意為紅紅買下來的,因為他的頸帶都腿了色,現在紅紅用不著了,正好把這條十分女性化的頸帶送給肥啡公主,她原本就是我們的公主。


9 則留言:

  1. 我尋晚攬住紅白藍企左係個窗前面訓唔著... 條頸帶明明係買俾紅紅架

    回覆刪除
  2. 第一張好溫馨呀
    一樓太太 唔好咁啦 仲有好多貓咪等你錫錫o架

    回覆刪除
  3. 啡啡跟藍藍是母女嗎? 咁..... 啡啡離去, 藍藍嘅情緒.......?

    回覆刪除
  4. 唔好太難過啦.. 順其自然, 或者佢而家生活得好好呢~

    回覆刪除
  5. 第一張好溫馨呀!

    回覆刪除
  6. >我尋晚攬住紅白藍企左係個窗前面訓唔著...條頸帶明明係買俾紅紅架
    唔好睹物思貓啦,你哋長居大灘, 佢哋就陪到你倆老 雖則我都有點唔慣

    回覆刪除
  7. 我下次嚟想抱吓"藍藍", 唔知佢比唔比我抱呢 ?
     
    "契媽"~ 你又唔記得喇! 都話"紅紅"睥住你咯, 只係你見唔到佢啫 !

    回覆刪除
  8. 祝福貓咪主內平安
     

    回覆刪除