2008年7月3日 星期四

新電話 P750

今日介紹一下用了數天的新電話,是太太某日回家時帶回來的禮物,原因是原用的k800i有點不妥,經常接不到電話,加上外遊時想用GPS,所以太太忽然送一個行windows mobile的smart phone。


下面是在網上找來的P750的照片,懶了,自己不影了,反正網上的照片多的是:


是台灣華碩ASUS的出品,只有64MB比較少一點,不過若果運行的軟體不多問題也不大,是QVGA的規格,240x320目前來說也許細了一點,不過都可以了。


Firmware是2008年2月的,未有上網找尋一下有沒有更新,習慣了再說。


Windows是Windows Mobile 6 Professional,應該是目前最新的了。


個人而言比較喜歡用英文interface的,不過好像改不來,也沒所謂了,區域當然設成香港。


當然要輸入個人資料:


也沒有時間去找不同的theme,只選用了隨機而來的一個較沉實的版面。在today內除去一些不常用的項目,加裝了ur time項目,方便了解其他地區的時間,免至打電話給人時人家在睡覺呢。


電話最常用的功能除了打電話外就是收發短訊,不過smart phone的缺點之一就是沒有專用的快速按鍵,要在訊息中心再進入簡訊,有點不習慣。另外,到目前還不知如何選取多於一個短訊刪除....


既然是window,自然還有許多其他功用,例如記事、行事曆、工作、上網等等,P750內置了Wifi,可以無線上網,在家裡有一定的方便,也可以去圖書館上網,但小小的screen,上網當然不方便。


GPS方面,內置第三代晶片,接收較以往用的GPS靈敏,軟件就沒有先進的導航軟體,也沒有香港地圖,這些東西還得花錢裝備。


附送的我的旅遊誌可以記錄行程,再放上google earth,作為旅遊誌也是不錯的想法。第一步是GPS定位,一般要5到6分鐘才可以定位,但若相距上次定位不遠﹝時間上說﹞,可以快一點,今次測試是不到兩分鐘;不過若果想快些,可以上網下載衛星資料﹝有個追星快手工具﹞,但好像要透過收費上網渠道,當然可一不可再,情願等一下好了。


定位後可以顯示一些有用的數據,好像速度方位等等都可以看到,如上圖所示。亦可以顯示條track及加入POI﹝point of interest﹞等等基本工作,作為免費軟體,總體而言已經不錯。


咁,真係將D結果結合google earth會係點呢?可以參考下面兩張圖。


1. 今早我搭巴士返屋企的記錄:全部私穩都冇晒,幾點去到邊全部可以睇到。


2. 7月1號去丹桂苑時做的POI,真係紀錄低去左邊,好方便。


10 則留言:

  1. 你做咩公開曬我俾你既SMS呀...好彩無肉麻野,唔係又嚇親blog友. 你知老婆係科技白痴,買野係差少少,粗粗地用住先啦. 你唔使驚我小氣,就住就住講部機點好架,我預左架啦. 我有陰謀論架,如果我唔行先一部買機過你用,到有一日你忍唔住自己去買部返黎,肯定係再新再貴既型號...
    [版主回覆07/04/2008 13:53:00]D情慾SMS都冇 得 公開,唔使驚。 架機唔錯bor,好滿意,比我都唔識買,因為好耐冇留意過smart phone的發展了。 其實係買早多兩日,如果唔係,應該係唔會買,起碼兩年唔會買。

    回覆刪除
  2. 幾時買anti virus同熒幕保護貼呀. 仲有呀,唔好貪意就去買地圖呀,睇下有無網上資源先啦,慳得就慳呀.
    [版主回覆07/04/2008 13:54:00]今晚同你去旺角先...

    回覆刪除
  3. 你同我一齊出旺角? 咁你一唔一齊食飯呀?
    [版主回覆07/04/2008 14:05:00]一齊出但唔食飯,我可以返先或者等埋你先返。

    回覆刪除
  4. 你哋做乜唔 發sms ?  太高科技, 我都唔識用
    [版主回覆07/05/2008 13:29:00]谷起個流量,睇下有冇出版社搵我地出書  十年前用GPS就真係要好多知識同裝備,依家盲都可以用,唔係科技野。

    回覆刪除
  5. 我都覺得奇架喇... 呀豬仔泡爸嗰日仲咩係咁玩電話架哩?心唸... 仲細咩... 電話都好玩嘅... 哦~原來係有新嘢!正哦~ 其實你用枝筆highlight晒所有想刪除的message,然後按落去就會有一個叫刪除的指令,咁會唔會快啲呀? GPS,好掂呀!我都想玩,用緊HTC Touch,可以外置,有冇好介紹呀?等我去黃金商場行吓先...
    [版主回覆07/05/2008 13:37:00]唔該晒,正正想有highlight功能,又唔敢亂試,依家識了。 如果手機未有GPS,可以買個GPS mouse,即係GPS接收器,佢會用藍芽同手機連接,裝個軟件咁就得。外置GPS mouse有好有唔好,多舊野同用藍芽會麻煩D,但係GPS mouse可以放在外邊,接收好D,以前我用PDA時都用這個configuration,去英國時點知PDA放耐左唔記得叉電,個軟件要裝過,但係旅行點會帶埋張CD過去,結果全程冇GPS用。如果你想試下GPS mouse,我應該可以搵番個第二代晶片的比你試玩,但係軟件就要上網搵。

    回覆刪除
  6. 鍾意ur time功能... 好掂!是另外download的嗎?
    [版主回覆07/05/2008 13:38:00]ur time話係華碩自己野,唔知網上有沒有dl,你不妨試下。

    回覆刪除
  7. 哈... chu小克小係邊個呀? 咩情慾SMS呀... 你哋好恐怖哦~
    [版主回覆07/05/2008 13:42:00]chu小克小克就係豬仔媽.... 果度全句正確寫法係『D情慾SMS都冇 得 公開,唔使驚。』你要highlight全句先可以見到個收埋左的字,係冇得公開,即係冇情慾短訊。

    回覆刪除
  8. 你哋真係好鬼史恩愛架啫,竟然係呢到溝通... "恨"死我喇 (=我都好想呀)... 我嗰條友... 連msn都唔識... 好似深山野人咁... 都唔似一個現代人... 買咗個電話有內置GPS,成年喇,都未用過... 我比佢吹到脹晒... (雖然我已經好脹)
    [版主回覆07/05/2008 13:46:00]心有靈犀一點通就得la,有人話現代科技令人與人之間多左隔膜。 既然佢個電話有GPS,咁你攞黎玩就得la。

    回覆刪除
  9.  
    用黎落單就最好~~~~!! 勁~~~

    回覆刪除