2008年7月20日 星期日

是燒烤場,不是豬場。

今早彌撒完後,和太太到大網仔迴旋處的一個燒烤場享受預備好的早餐,因為近來百物騰貴,要減少出外用膳的次數。


不過,到燒烤場一看,不禁懷疑自己到了的是一個燒烤場或是一個豬場?


記得多年前看了千與千尋,內容當然是說千尋與她的小王子小白龍的故事,但這些都忘了,唯一忘不了的是開場的一段引子,千尋的父母開著豪華汽車到了一個廢置的遊樂場,在裡面狂吃,變了豬被留在這個幽靈的國度,引得千尋要留下來救他們....

我們日常毫不節制任情消費,真希望有這個國度,好讓大家都早日反省。



其實,這裡的問題有兩個,第一個固然是大家把郊野公園當成什麼呢?自己的屋企、垃圾崗?還是一個值得珍惜,讓別人也可以享受的淨土?真不明白為什麼明明是自己吃完剩下來的東西,竟可以一點也不清理的,是明知公園有人負責清理嗎?那麼,去廁所的將大小便隨地解決,反正有人負責清理,這也是合理的嗎?那麼,就在家中隨地大小便也可以了,反正家中有爸媽負責清理,這是合理的嗎?那麼,在學校、公司、公車隨地大小便也可以了,反正處處都有人負責清理的,我真看不出這是合理,我們的學校沒有培育大家的公德心嗎?我們的父母師長沒有以身作則嗎?

其實,附近的垃圾收集處不是堆滿了垃圾,恰恰相反,是空空如也的...





想不到,只是走幾步也沒有人做。

第二個問題是大家幹嗎這般不珍惜食物,不單止不清理,吃罷用罷的東西比比皆是,真不明白,我們嚷著通費澎脹,要人減這減那,但為何不由源頭做起,自己節省一點,總也可以抗通脹一下吧:







想起自己的雪櫃中,堆滿了最近兩之聚會吃剩的食物,粗略估計可以夠一個星期的晚餐,是我自己貪心?是我自己要省開支?也許都是,但最重要的是幸好自己的朋友都未淪落到要入豬場的境地,聚會完後,剩下的食物總不會一股屁的扔了,自己雖不一定會帶回家,總也找人帶走不要浪費了資源。

其實,地球上任何一個地方都是可愛的,視乎大家有珍惜他嗎?



今早家前的小昆蟲在歡迎我們


14 則留言:

  1. 近年飯聚和活動都選擇性地參加, 最怕見到一枱剩菜無人覺得有問題拍拍屁股離開. 唉... 多得你, 野狗有飯開 多得你, 更多清潔工人受雇 多得你, 的厚顏無恥我知道這個社會的公德和文化 更多得你, 我知地球未日不遠.
    [版主回覆07/22/2008 04:54:00]認識的話尚可以提議下點做,望到唔識的真是不知如何是好。近年見不少面包咬一口就丟掉;通粉食半碟就算,香港物質太富裕了。

    回覆刪除
  2. i am also the one will bring left over to home that kind of person... actually in canada or states most ppl also do that, no one will feel no face or others.
    hk ppl are too rich and too selfish.
    just found out MTR will under my building, very scare!!!
    [版主回覆07/22/2008 04:57:00]Really not a case of face or not.  If waste, it is no clothes and food, in Chinese.... MTR under your building.... rental business would be busy then

    回覆刪除
  3. 嘩 , 啲人真係離哂譜 , 點解唔自己清理好先走 ? 小咪 同朋友去 bbq , 去邊到玩都好 , 一定會清潔好先走人 , 餘下的食物及物品 , 會睇吓有冇人願意帶返屋企 , 再唔係會比咗附近0既 " 婆仔 " 帶返屋企 , 都唔會咁浪費就咁就掉咗去啦 ~~~
    [版主回覆07/22/2008 04:59:00]原來會掉左都未係最差,最差果D係拍拍屁股就走,清理都費事。

    回覆刪除
  4. 香港,中國跟本就算上有公民教育,書本教的考完試就忘記了(可能從未有記過),學校沒有教識小朋友書中的意義,很多家長又指望晒學校,學校又要向教育局就範,就係咁一代傳一代,小朋友小時不敢說出父母這樣是不對,人大了也學會了,習慣了父母的心態,所以香港要改已經不可以由儒家出發,應該改革由法家出發,錯必罸,罸必重
    [版主回覆07/22/2008 05:02:00]其實學校旅行都必定會指定要清理同要節約,事後仲會有清潔糾察,但一到自己去就可以乜都抛諸腦後。 錯必罸,罸必重,咁就係星加坡....

    回覆刪除
  5.  
    唉~~~~睇見咁,真係覺得香港新一代既質素好嚇人!
     
    上次我去 iKEA 買野,佢既 fast food court 講明因為價廉,請自己動手執拾食具,我見到隔鄰一家 7 - 8 人,有大有細,食完就拍拍 pat pat 就走左去,我當時真係好想扯住個大人,問佢識唔識字?有無受教育,真係氣 C 我!
    [版主回覆07/22/2008 05:04:00]>>真係覺得香港新一代既質素好嚇人! 都無分新舊老嫩,香港一體化。

    回覆刪除
  6. 咁恐怖嘅?! 啲人有冇敎養架?

    回覆刪除
  7. 識既就算提佢地都仲好多人覺得不是一回事, 免傷和氣同以免眼冤, 我都係用鴕鳥政策, 唔去!!! 屋企住得遠交通唔方便一律謝絕活動. 慳錢又慳返啖氣. 咩逾越節晚餐呀, 我見到一枱即棄餐具一d都唔逾越, 所以我以後都唔會去!!!!
    [版主回覆07/22/2008 12:44:00]浪費的人比比皆是,今早又見到一大半碗餐蛋面

    回覆刪除
  8. 特工講既快餐店自助清潔係香港既根深既文化, 全世界睇怕得中國同香港既麥記同KFC有人埋枱收盤, 就算大專院校, 我只係見過科大既人會自動自覺, 港大都係一半唔夠. 好多住樓上宿舍既都外賣飯盒返房食, 幾年前我都係見過只係得sky lee既人會自己帶個碗落樓下買飯. 仲有食剩飯既問題!!!! 係全世界都唔覺得係問題, "少飯"兩個字有幾難講呀.
    [版主回覆07/22/2008 12:45:00]我以前中大D人都會收拾自己的餐,不過年代久遠,依家唔知了。

    回覆刪除
  9. 這班好明顯是 典型的X人 , 只求自己方便/利益 兼 無公德.
    [版主回覆07/22/2008 13:33:00]希望我地先影響下身邊的人要珍惜珍惜....

    回覆刪除
  10. 一大半碗餐蛋面... 係咪未食完呀?
    [版主回覆07/22/2008 13:32:00]埋左單﹝唔係個人﹞走左...

    回覆刪除
  11. 我不喜歡BBQ ~N年前一次青年活動到柏架山BBQ, 提議將垃圾分類帶返下山拋棄,  參加者亦有問場地有垃圾桶, 為何要帶落山? 可能是堂區青年比較純品, 解釋後他們都願意做 ~ 相中那堆垃圾又真是太過份
    [版主回覆07/23/2008 16:48:00]希望佢地會成為習慣。

    回覆刪除
  12. N年前帶班, 帶環保camp, 小朋友個個承諾食飯要清碗, 出街帶手巾仔, 出門口一定記得熄燈, 仲話唔會食龜苓膏, ... (下省百字) 唔知當年八九歲既小朋友今日記得幾多.
    [版主回覆07/23/2008 16:49:00]做幾日係冇用,不過,若果可以長時間咁影響,就會成為習慣。家庭教育所以最重要。。。

    回覆刪除
  13. 木人真係好冇功德心 ! 我見到張相有好多"千五蚊" !

    回覆刪除
  14. 唉, 心痛我地既我地郊野公園, 激氣有咁多唔教仔既父母, 冇品德既老師.

    回覆刪除