2008年7月24日 星期四

計劃去加拿大系列二之頭痛去邊

決定了要去加拿大之後,忽然頭痛起來,加拿大這麼大,應該去那裡呢?其實,以太太跟我的性格,去旅行最開心的地方不是要看什麼必要到此一遊的名勝,最重要還是享受當中的過程,許多時為了省點錢,名勝古蹟都會過門不入,而去那裡倒是沒問題,反正什麼地方也有他們特別的地方,也有值得欣賞的地方,只要去,be there,就很好了,如果還能順道探訪朋友,那就更好了。

這是06年去英國,我們寧願花錢租單車也沒有花錢去參觀:


這是07年去布吉,最開心是有朋友照應,可以如當地人般生活:


所以,第一件事我們就看看有什麼朋友在加拿大,最後發覺大部份人不是在溫哥華就是在多倫多,而鄰居在溫尼柏,即是朋友分散在加拿大東、中及西部,而加拿大東西分隔6000公里,記得我『家姐』搬家時由多倫多親自開車去溫哥華,不眼眠不休的開車,也要幾天,鄰居也說只在trans canada路上開車多浪費,沿途該有不少值得開支路去看之處,亦即是說兩個月是少不了的。


對,我們原也決定去兩個月的,不過後來算一算,開支不是機票那麼少的事,還要生活費,去多一天就要多預一天的支出,要支付兩隻狗同行的費用已經開始吃不消了,惟有斬短行程的日子到一個月,而且,開六千公里的路還要走回頭路,那可不簡單﹝油費可不少呢﹞,因為租車公司不接受在多倫多取車而在溫哥華還車,就算有,都要另加數千加元的費用,那太不值得了。為了這種種原因,只有一個月就不能東西兼顧,基本上連東部加中部都不可能,只能東中西任擇一處。並且,一些原本期望了很久的東西也要放棄,例如手中有一定數量的Nikkor FX lenses原本想有一架D700代替服役多年的D70要放棄了,又如原本計劃買的Mac Power Book用來代替原本的電腦也要叫停,所以只去一個月同一個地方了。



聯絡過在加拿大的朋友後,再加上九月尾十月初正值東加拿大楓葉盛開的日子,所以決定去加拿大東部,那裡既有美好的天氣和幽美的風景,更有我教父可以收留我一些日子和給我們安排一些細節並借我們露營用具,並且,原不喜歡狗狗的他,竟不反對收留我們加上一對又大又黑的狗狗。


不過,Ontario這麼大,去那裡呢?為了看楓葉而去,當然走楓葉之路,亦即是由多倫多開車沿401公路到Montreal,再東去Quebec,然後折返Ottawa,之後去省立公園露營一個星期,再返回多倫多找人收留。

這樣說來簡單,不過還是要找資料的,圖書館的書不可少,可惜加拿大不是港人熱門旅遊地區,書不多:

隨身總要有些支援,所以也忍痛買了兩本書:


還有就是行程中包括了法語區,我們都不懂法語,所以找出兩年前買落的書備用:


說是頭痛的事,實在也計劃得開心,這就是旅行的特色了 -- 又要花錢又要頭痛但仍然會做。



10 則留言:

  1. 是蛋啦, 一家四口去邊都開心架啦.
    [版主回覆07/25/2008 20:51:00]咁都仲要係去旅行。

    回覆刪除
  2. nikon部機... extra嗰舊電叫咩名呀?手柄? 我想買...
    [版主回覆07/25/2008 20:55:00]菲林機時代,果個位加個winder用來轉菲林快拍,依家DSLR,果個位加個叫直度,其實乜都好,內面加多粒電/或兩粒,有快門掣同轉盤等,令你可以打直部機影時唔使twist你隻手,所以D人叫佢做直度。不過真係多一粒電。你多影直度又唔嫌部機重,當然可以加,但係講緊千幾蚊。想多粒電,袋在身就得。

    回覆刪除
  3. 紐西蘭可以在北島租車南島還車哦~ 你問一吓吖! 我知有租車公司唔想花錢租貨車將啲出租車車來車去,而最合理的方法就係由自遊行人士幫佢哋開車番轉頭。
    [版主回覆07/25/2008 20:58:00]前年去英國都係manchester取車倫敦還,不過果度幾百公里,我諗加拿大太遠,唔會咁做。 如果去紐西蘭我就唔煩交通了,有個朋友在那裡開旅行車公司,佢話過可以照我地....

    回覆刪除
  4. AB媽,果舊野叫 ”直倒” 加左好屎重,影幾張就無力架啦... 我試過有朋友連埋部機借我用,我影左幾張相就拆返出黎啦.
    [版主回覆07/25/2008 20:59:00]你女仔人家當然嫌加直度會重la....

    回覆刪除
  5. 乜唔係電嚟架咩?後備電係咪呀?

    回覆刪除
  6. 學好法文... 因為qeubec啲人係唔多睬英文人的... 不過我去嗰時都... 好多年前了
    [版主回覆07/25/2008 21:01:00]點可以咁快學好法文呀,你教牙?我地都有D驚,唔知返唔返到香港.....

    回覆刪除
  7. 你抽水又唔覺啲狗狗重?
    [版主回覆08/06/2008 21:31:00]依D要由豬仔媽自己回應...

    回覆刪除
  8. 又係哦~ 想要電,買多粒咪得囉。呵呵! 你有朋友係nz,關照吓好哦~ 終有一日我會番去... 行吓的。 我表妹就識... 佢之前在MCGILL念書,讀咗個INTENSIVE COURSE,法文佢都夠溝通架,待我打電話問吓佢先。
    [版主回覆07/26/2008 16:49:00]電當然要買一粒後備,唔一定要用直度/手柄

    回覆刪除
  9. 系Montreal  講英文冇問題 Quebec City都可以用英語溝通 而Montreal 至Quebec City間既information centre都有地圖兼可用英語 其實加東海洋三省既information centre 有好多資料同地圖 重有洗手間 好乾淨
    多倫多至滿地可間既401公路有好多站頭入油 不過要系未入Quebec省前要入滿油 因Quebec省油價貴D
    [版主回覆08/06/2008 21:31:00]多謝咁多咁有用的資料,唔該晒。 原來Quebec省油價貴D....

    回覆刪除
  10. "你抽水又唔覺啲狗狗重? "
    咪係, 抽水果陣幾重嘅狗地你都抱得起, 唔好扮柔弱喎。

    回覆刪除