2008年11月26日 星期三

村狗黑熊自白

我就係村中三黑B中地位最高的黑熊,平時好少有機會同大家見面,因為,村狗始終是村狗,有人關心已經萬幸,真不敢想可以做blog的主角。


我的歷史大家或者都知道一二,前面果個就係我biological 媽咪,佢對我地好關心,我地都咁大,佢仲周不時保護我地。樓梯上面果個就係囡囡,佢比我地早來到這條村,以前佢有個同伴叫仔仔,不過,因為受傷死了,之後我媽咪來了這裡,囡囡比佢留低,我媽咪叫做咪咪,生左我地幾個,有D比人收養左,但係我地有三個黑色的留低陪媽咪,除左我黑熊,仲有黑臉同黑妹。


我都唔知我daddy係邊個,不過你睇下我三七面個樣,你話似邊個呢?


最近媽咪經常比我四圍去,仲周不時可以坐在村中的路上。


仲可以出到行巴士的大路,見到路上面的牛牛。



我其實有D驚,我諗媽咪想我接手做村狗的領袖,但係這裡的生活危機四伏,身為領袖要識好多野,我閱歷又唔深,真係唔知是否可以做一個合格的領袖。不過囡囡同咪咪都係女生,加上囡囡年紀都大,一定要有狗接班,我們三兄妹中,黑妹女生又細膽,黑臉就最冇用,唔敢企出泥,我想唔做都唔得。


仲有,大家有冇見到我耳仔的白點,那不是什麼好東西,是我們狗狗的大敵牛蜱,我地連命仔都未必可以顧到,做領袖真係談何易容。都係先學下在地盆巡邏個款先...


~~黑熊上

4 則留言:

  1. no pic wow!!
    [版主回覆11/27/2008 10:02:00]thanks. forget to open the link.... it is ok now

    回覆刪除
  2. 真係任重道遠,呢條村既安危,靠哂你啦!
    [版主回覆11/27/2008 10:02:00]以後路過記得帶手信比佢地....

    回覆刪除
  3. 黑面黑熊黑妹, 你地要叻叻呀!!!

    回覆刪除
  4.  
    村狗又真係照顧一日得一日

    回覆刪除