2008年5月28日 星期三

談大說小

今日的福音:Rather, whoever wishes to be great among you will be your servant; whoever wishes to be first among you will be the slave of all....


真奇怪,這幾天剛好經歷相同的經驗。


仔仔是家中資歷最久的狗,論大小,他當然是大的,連村中的狗也當他是大佬,無他,一來仔仔體形不小,二來正當盛年,三來經驗豐富,所以一向出出入入其他村狗都向仔仔俯首稱臣;做大的當然最風光,行就行在最前,吃就吃最先,一不滿意其他的都要迴避。


最近家中暫養了泡泡,她第一晚入屋過夜時全家都很不安,太太跟我故然時時刻刻都怕會出什麼亂子,影響家中四白三花小貓的安危,豬豬一向膽小,當然找個最遠的角落以策安全,七隻小貓都各自找好安身之所,不過最忙碌的倒是身為大哥的仔仔,要時時刻刻觀察著泡泡的一舉一動,每當懷疑泡泡對小貓不利時立即挺身護貓,又站要最接近泡泡處以便於控制大局...


He is really the great among all the dogs and cats in the house but he at the same time is their servant.  He has worked his best to keep all the others safe and peaceful in the house.


其實,太太亦是一樣;表面上是所有貓貓狗狗的大佬,叫之則來,揮之則去,風光無限,不過,又無時無刻不在為他們務任,安排一個又一個的活動讓他們健康成長,真的,什麼是大,什麼是小,實在是無法說得明白。


 


7 則留言:

  1. 我地再係咁讚黎讚去又有話嘔架啦.  不過地位comes with責任,大既就梗係要做多d架啦.

    回覆刪除
  2. 原來你哋係有自知自名的.... 咁都好啲! 係呀,責任大啲咪聲大大囉,到到都係咁架啦。

    回覆刪除
  3. >不過地位comes with責任,大既就梗係要做多d架啦.
    同意! 不過好多人持大都唔肯揹飛  指生晒

    回覆刪除
  4. 哈哈哈~ 我就係做大指生晒嗰喇 ! 不過我好好人o架 ! 我淨係指"十三爸"做嘢o架咋 , 就連叫"Uni"做嘢, 我都係叫佢同"Uni"講o架咋 !

    回覆刪除
  5.  
    其實我在牠們眼中都係時大時細架.......
     
    唔同跟 d 水著女星一樣??

    回覆刪除
  6. 特工... 你講番話別有用心哦~ ocoy,有人敎壞你"亨尼"呀!

    回覆刪除
  7. 時大時細?好正常喎,而且唔止女星係咁架喎. 不過仔仔豬豬就覺得有零食果個就大曬law

    回覆刪除