2008年5月26日 星期一

也說泡泡

泡泡的出現完全是一個驚喜,一直也沒有聽太太說地盤/車場有她的存在,直到丁丁霖霖把她的七個小狗抱回去找尋主人時才第一次聽說她的存在,更突然是太太跟著的一天原已去了上班,卻轉個頭抱了泡泡回來。



泡泡據說是隻流浪狗,但她的表現卻絕對看不出來,對大多數的陌生人都不抗拒,村裡的高空專家都高興的說我們終於有一隻不抗拒他的狗。



對於狗,泡泡也沒有相處的問題,豬豬仔仔故然要日夕相處,過了不兩天,他們已經把飯dun一字排開肩碰肩的吃飯,出入時三隻狗同坐在小車的車尾,睡覺又同處一室;原本怕她會兇家中的小貓,但昨夜無奈太大雨要把她迎入屋內過夜,連小貓三四都不怕她;村內的幾隻村狗也和睦相處,完全找不到一隻流浪未經socialization的狗應有的問題。


大小便也沒有問題,連花園的小草丘她也不情願大小便,效她出村外她會自行解決回來。這點真令我們少了不少功夫,因為最近仔仔也乖乖的解決了自行回來,所以多了泡泡要照顧,卻沒有加添工作,像今早打開門,三隻狗狗魚貫的出外,然後等了一會豬豬回來,接著仔仔,再接著泡泡,關了門又上床再睡一會。


為了易於照顧,泡泡亦擁有一個oscar 噹噹,只要聽辦聲音,便可以知道她在附近了。



當然,事情不是完美的,她仍有一小點自我保護的機制,當自身地盤太受入侵時會E牙仔,但這個行為仍完全受到控制,可以即時被停止。


我有點感覺,她是一直有一個家的小狗,只是因為有了BB,才在不久前被人遺棄的。幸好她被即時發現並救出來,否則,又一隻好好的狗被人類自私的行為禍及。


今早,她已經做到太太要狗狗必做的good bye kiss



泡泡的進度很好,過馬路先坐定差點做到了:



身體的狀況,心蟲應不難醫,其他的毛病暫未發現;這樣的一隻好狗,相信可以很快找到一個她應該有的家。


 


20 則留言:

  1.  謝謝你的愛. 一二三四全人貓狗鞠躬.
    [版主回覆05/27/2008 16:59:00]搶左我對白,你想點?我成日唔知點解你全部心機比晒落D貓狗度,但係又唔覺得你冷落左我。

    回覆刪除
  2. 泡泡是四月十四日第一次被丁霖發現 初遇泡泡 狗狗該是在五月初出生,泡泡可能是有了狗B所以遺棄,亦可能是有了狗B要多才食物和荷爾蒙有變所以遇到丁霖. 至於我四月尾第一次見她,摸過她. 再遇泡泡 抱她回家那天才是第三次跟她相遇,是緣份吧.

    回覆刪除
  3. you are a good husband and good father!!
    [版主回覆05/27/2008 17:01:00]just have done not more than 1/10th what i can do.  Can never classified as passed, not to say good.  I always believe when I know I can do more but I have not, I am failed.

    回覆刪除
  4. 又篤數? 你哋真係好可愛! 泡泡更是可愛
    [版主回覆05/27/2008 17:03:00]can't wait to say something about bubble (po po), she is so cute:

    回覆刪除
  5. 樓下,又踢爆我地篤數...

    回覆刪除
  6. 係咩,我真係全部心機俾曬落貓狗度咩? 貓狗你都有份架麻,心機俾曬佢地即係你都有份law... 哈.
    [版主回覆05/27/2008 17:45:00]正確答案示範: 『 男人老狗都係狗,所以包括左你。』

    回覆刪除
  7. 救命呀!你哋講嘢好頂"忍"呀!

    回覆刪除
  8. 睇完第一段留言,我已經笑到想史。 睇埋第六段的對答.... 我正式控告你哋"謀殺"。

    回覆刪除
  9.  
    人狗之間既奇妙旅程,好好珍惜這緣份!\
    泡泡, e e 好想錫下你!
    [版主回覆05/28/2008 11:41:00]泡泡確是異乎尋常的易於照料,昨晚好像三隻狗玩的很痛快。

    回覆刪除
  10. 我第一次嚟探你呀 !
    喂~ 做嘜sell佢呀 ! 我落咗定訂o架 !
    ******************************************************
    OCOY1234 2008-05-27 11:33

     謝謝你的愛. 一二三四全人貓狗鞠躬.

     
    oscar 2008-05-27 16:59
    搶左我對白,你想點?我成日唔知點解你全部心機比晒落D貓狗度,但係又唔覺得你冷落左我。
     
    好心你兩公婆就咪鬼咁肉麻喇~
    [版主回覆05/28/2008 11:41:00]真係肉麻D野又點會咁易公開,依D只不過是等唔切見面講,先在個blog講左,費是見到面講唔切

    回覆刪除
  11. 十三媽,佢哋真係好肉麻架...

    回覆刪除
  12. 乜真係好肉麻咩?? 咁你地有無起曬雞皮呀? 咁有無睇到想屎又或者想嘔呀... 人地都係有果句講果句之麻

    回覆刪除
  13. "豬仔爸"~ 嘩....唔係呀! 咁都叫唔肉麻 !
    "豬仔媽"~ 知喇! 知你兩公婆.......成日肉麻當有趣喇 ! 禽晚d隔夜飯都標埋出嚟喇 !
    "AB媽"~ 係喇! 好彩佢兩個都有自知知明啫 !

    回覆刪除
  14. 隔夜飯都嘔都出黎... 即係你消系統有問題, 正常黎講隔夜飯應該係疴出黎架喎.

    回覆刪除
  15. 你睇,連blog主都費事搭咀呀....

    回覆刪除
  16. 我前兩口唔敢搭咀,今日對白咁精采,
    十三媽 你唔好再睇啦 D雞皮起晒 對D皮膚唔好
    AB媽 有冇學到呀?

    回覆刪除
  17. 大耳媽做咩唔敢答咀唧,加把口等AB媽學下野呀麻

    回覆刪除
  18. 薯曰: 亞薯我睇完又"all血"又"嘔" ar!! 重睇o左成$700醫生ar!!

    回覆刪除
  19. 薯薯陰公law. 睇到疴嘔... EE一定錫返

    回覆刪除