2008年9月5日 星期五

嘩!九七來了

九七快到,我係指今年九月七日的立法會選舉,收埋一大堆刋物,其實,都唔會睇,先入為主的感覺主導一切,真係唔睇都心中有數,知道自己選邊個。

刋物有D仲好古老,講政綱,講真,又唔係執政,你真係想點就可以點咩?所以,亦有好多改左唔講咁多,sell 下形像講下大原則就算。

從設計角度講,花錢最多最有元素,睇落又順眼有三份,就係佢地:





民健聯似樓盆、自由黨似公司年報、龐愛蘭似雜誌,設計、用色、留白都有一手,一定是出自大公司經驗豐富設計團隊。

其他的有水準之作,包括有劉慧卿以半邊面示人的設計,不過用色太搶,可能是前綫公司顏色黃色之禍,文字排位太盡,有設計意念,欠缺基本工夫。



公民黨就大sell溫情,以為見到電視劇海報



鄭家富最有膽色,唔寄單張,不過份野設計有板有眼,只係文字安排未夠老練,未必方便閱讀。



上面一堆都係有專業人士協助的成果,另一個講法,即係有財有勢咁話,所以比我選,係扣分。

依個李子榮份野,真係同我地在學校見D老師做果D一樣,有幾多色用幾多色,有漸變用漸變,有幾多位用幾多位....中學D教師係時係學下設計,做出泥D野靚D,學生會醒神D...



黃成智依份最似學生刋物,但係佢有五十幾歲....



最冇眼睇係下面兩份

蕭博士依份真係質勝文則野,一定連fans都唔肯睇晒,最差仲係有幾多色用幾多,大佬,四色印刷唔係得四個色,CMYK可以做晒所有色,襯下色都好掛。



長毛就犯晒所有大忌,連文字都排到水蛇春咁長,點睇呀。仲要,政績就係D好似9月12日就判佢案之類....又冇大頭靚仔相,只係有張比英武police按在地上的相。仲有,人人都CMYK,長毛應該只係雙色,專紅專黑....



點揀?

論精美程度,首推民建聯自由黨,論花錢花心思,都係民建聯,睇佢一生承諾,我以為婚禮場刋,睇佢『有人話 監察政府就要反對政府,我地相信 有效監察必先有積極建議....』就知重金禮聘左唔知邊個copywriter大家同佢地寫slow緊;不過,靚還靚,花錢還花錢,總係唔覺係真。

最差果個長毛,反而D野好真,立法議會又真係咁,你幾有理有節咁講理由又點,政府數夠數就連回應都唔回應,有保駕議員就只係重視最後投票結果,所以,都唔使太高調講自己的政綱,好似長毛咁,在法律邊緣上引起大家反响已經係最可能的一步,不過,長毛入唔入立法會又好似唔會有大分別。

4 則留言:

  1. 死啦,我哋到今日都仲係收得兩張宣傳單張,又收唔到投票通知書,連邊個票站都唔知,星期日都唔知有無得投呀!
    [版主回覆09/06/2008 09:09:00]打去問下law,其實,到時亂去一個好似都可以投....

    回覆刪除
  2. 哎呀,今日等埋11點派信時段,終於都發覺無投票通知書呀!
    好彩頭先打電話去問,終於知道去西澳浸信會神學院票站,幾擔心無得投呀!
    [版主回覆09/06/2008 14:15:00]好近....

    回覆刪除
  3. 唔叫"政剛", 改第二個名, 咪又係那堆文字!!!
    (我不是新界東住)不過長毛成日示威到反轉個場,不是我杯茶
    [版主回覆09/06/2008 14:15:00]其實無佢地個議會會順暢好多,反正講十日十夜最後點票政府都好難會輸。不過睇你鍾意點?我一定投比..... 原來唔可以講 。

    回覆刪除
  4. 我屋企有五個登記咗嘅選民... 日日都收到一stack的傳單... 咁多人之中我都喜歡田北x,因為佢只係奇咗一份嚟我到... mailing label有晒我全屋人啲名! 我buy!
    [版主回覆09/08/2008 17:53:00]自由黨全部直選落敗,唔通同寄少左宣傳單張有關?不過我果區鄭家富一份都唔寄,但係佢都入左,當然第二名果個就唔成功。

    回覆刪除