2008年8月19日 星期二

美好的一天開始

天朗氣清的日子,早上推開門,就是一片美景:


到停車場時,一片逆光的遠山近水,簡直是攝影人的夢想,如果你不明逆光照片如何可以形造如夢如幻的仙境,下面一張大概可以令你明白箇中三昧了:


美好,一切都是美好,不過,上面兩張相片中,都隱藏了更美好的東西,你有看出來了嗎?

海面的沙丘上,有看到三個小黑點嗎?讓我來一個近鏡,給你看清楚一點,確實,只是一點,因為,不想破壞他們的安靜的生活呢。


他們是誰?不就是村狗咪咪六個小寶寶剩下在村中的三個黑B嗎?他們原住在山中,也是比較安全的居所,不知怎的,近幾個月遷離了深山,移居村口停車場一帶,很多時會整天的在水中的沙丘享受陽光。本來這裡也是一個狗天堂,甚少有捉狗隊光臨,不過對上三個月曾經遇上一次來捉狗的,說是有西人投訴。自此之後,總替他們擔心,安穩的日子能有多久呢?

沒有很多可以為他們做,只是每天為他們預備食物,但他們有時也不出現,可能,暫時這裡是不愁食物吧。


﹝太太在召喚遠處的三B回來吃早點﹞


﹝他們從老遠跑回來了﹞


﹝此時此刻,食物對他們來說並不是最重要,也許,驅使他們趕回來的是一點點的被愛的要求﹞


﹝摸著石頭過河,就是他們的生活了,未來會怎樣,當我們去了旅行時他們又將如何?真是只有見步行步﹞


﹝今天吃的,除了是乾糧外,還有一大盒的龍蝦條,是太太的媽咪買回來但又發覺太硬,所以讓三黑B加送﹞


﹝不明白的人會奇怪竟敢把手伸到村狗張開的口,相信太太兩年前未來這裡住前也不會猜到她竟可以跟這些生命如此接近,不過誰先誰後沒有什麼重要,正如今日的褔音說,Thus, the last will be first, and the first will be last. Mt 20:16﹞



13 則留言:

  1. 吓, 兩年啦, 快樂不知時日過... 村狗吃手上東西比家狗還要斯文呀... 只望他會不要傷不要病每天快樂無憂
    [版主回覆08/20/2008 15:29:00]看著他們成長,有無限的喜悅。

    回覆刪除
  2.  
    生活得開心,短一點也值得!當然我也希望牠們長一點。
     
    好多有家的孩子還沒牠們的開心呢..............
     
    你們遠行,不是已有人代勞乎??
    [版主回覆08/20/2008 16:50:00]村中應該還有人可以照顧他們的,今天剛接駁了水喉要確保兩隻村狗的食水無缺;不過這裡有山溪水,應該問題不大。

    回覆刪除
  3. 有人代勞嗎?你哋走成個月哦
    [版主回覆08/20/2008 16:52:00]還好,會放一大袋乾糧在停車場的一戶人家,他雖然常說這些狗狗不工作不值得吃太多,但相信他會照顧他們吧,畢竟我們未來時他已有照顧這村的村狗。

    回覆刪除
  4. 首先, d相好靚呀 !!
    我屋企呢頭都好多地盤狗, 我都有靜雞雞將ming boy 食淨d糧養佢o地, 同你太太一樣 !!
    我諗你o地去旅行, 佢o地一定會好掛住你o地! 希望d人唔好再搵人捉佢o地啦~
    [版主回覆08/21/2008 13:36:00]我地就比較偏心,係專門買D大包又平D的糧比佢地,平日我媽咪會留D食剩的送比我地餵狗,我地當然唔會比仔仔豬豬食,只會比村狗食,諗落我地都唔係咁好心.... D相靚唔靚首要條件係有冇靚景同好光線,碰巧這裡有而已。

    回覆刪除
  5. 咁都好 其實佢哋都有工作吖... 玩都休息囉...
    [版主回覆08/21/2008 13:37:00]佢地的工作就係比工作我地做。

    回覆刪除
  6. 好擔心
    [版主回覆08/21/2008 13:37:00]如果西人再唔投訴,漁記自己唔會入依處捉,果次漁記D人話。

    回覆刪除
  7. 首先, 你同你太太真係好愛錫啲狗狗! 我屋企附近火炭都有狗狗被人遺棄架, 佢哋好善良, 但我見到有捉狗隊黎捉佢地哋! 但佢地好聰明咁匿埋!
    日曬雨淋咁, 有年幾啦! 有時我哋刻意擺抵啲食物畀佢哋! 但又畀人話: 咁關心佢哋,不如你養埋佢哋呀! 我常諗: 難道佢哋唔係狗嗎? 可以畀啲野佢哋食只係我既小小本份喳! 之前有個地盤起棲,樓起好咗, 他們一家就被遺棄啦! 啲人真係呀!
    [版主回覆08/21/2008 13:41:00]如果D狗比人捉過,就會好醒目,上次捉狗的漁記班大佬話好難捉第二次,不過村狗未見過世面,根本唔會走,所以先會擔心。 地盤D人真係唔會諗隻狗第二日會點

    回覆刪除
  8. 你地真有愛心~ 其實又阻唔到d 人~ 做咩要捉狗地je!
    [版主回覆08/21/2008 13:44:00]當佢地當你係friend時,自然覺得有責任。 希望唔會再有人投訴佢地,咁佢地可以安心活下去。周不時有行山人在村中經過,見有狗已經好驚,而D狗根本不會去理佢地,佢地大多數經過左就算,希望唔會有人投訴要漁記捉狗。

    回覆刪除
  9. 本來覺得"3小黑"、"MeMe"&"囡囡"好幸福, 皆因生活過得快樂又有你哋錫, 但一睇到呢句 =>當我們去了旅行時他們又將如何?真是只有見步行步<= 個心即刻沉咗! 你哋去咗旅行咪冇人錫佢哋囉 !

    回覆刪除
  10. 十六媽大耳媽黑麗媽AB媽, 你地全部識路架啦, 得閒黎探下佢地餵下佢地咪得law, 使乜咁擔心唧.

    回覆刪除
  11. 話時話.... 我真係唔係好認得路... 不如你帶我再入多次去吖

    回覆刪除
  12. 個景咁靚, 真係心曠神怡, 遠 d 都值得嘅。希望你地旅行返泥, 佢地仲係咁健康活潑, 一隻都不能少。

    回覆刪除
  13. 靚景+靚靚心靈~

    回覆刪除