2008年8月19日 星期二

千挑萬選談三種我最鐘意的狗狗相

星期日一早去白腊同仔仔豬豬玩水,順便影下狗狗,結果影左600幾張相,相就多,不過揀得落手寥寥無幾,勉強抽左幾十張出黎,細心分析下,原來自己喜歡的狗狗相不外乎三款;第一款係狗狗自由活動時隨手影來的snap shot,最怕坐定定望鏡頭擺post果種;
豬豬信步

明boy回眸一笑

cooper招牌動作



肥波

豬豬的大耳

影這類相,經驗是沒有什麼要求,影得多就可以有貨交了,不過都是遵守一些原則會易成功,這些包括了好控制好景深、掌握狗狗的神態,多採取不同角度等等。不知看過什麼書,說影狗狗最好三七角度去影,狗身會縮短D靚D,睇落自己又真係好多這種角度。

第二款係狗狗大動作活動時的快拍,要充滿力量及動感果種;
豬、仔混為一體

仔仔以大欺小

豬豬水中快跑

明boy水上漂

明boy衝剌

水中狗1

水中狗2

水中;狗3

拍這類場面,快門要在500以上才可以凝固動作,當然,有另類表達方式,如慢快門pan 鏡等,這是別話。對焦方面可以先預計狗狗的路線做好對焦及構圖,等他們進入範圍即按快門。模式方面,最好用全手動固定光圈快門,不要受現場不同狗隻顏色影響測光。其實當天我全部用手動模式拍攝,因為狗有黑有白有灰有花色,而現場只有太陽下及陰影下兩個光度,手動模式會較易成功。

第三款係最好有點兒跟人/狗互動和有些趣味,信手拈來不經造作的那種。













這些鏡頭,一般可遇不可求,只有隨時預備好你的相機,掌握那半秒之間按快門。幸運的話,一天可以讓你遇上幾十個情境,也可能一個也沒有呢。

最後,我當日只帶了一支135mm鏡頭,只可以影portrait類形的相片,所以構圖受到一定的限制,出發前,先了解自己想怎麼影,揀選好器材,才會事半功倍。

10 則留言:

  1. 睇晒都唔敢搭咀不過真係影得好傳神
    [版主回覆08/20/2008 10:36:00]山大斬埋有柴....

    回覆刪除
  2. 請大力幫忙
    流浪唐狗交通意外尋家
    http://hk.myblog.yahoo.com/julie-cat
    [版主回覆08/20/2008 10:37:00]希望佢早日有人收養

    回覆刪除
  3. hahah 我都鍾意人狗互動果d
    [版主回覆08/20/2008 10:37:00]今次影人狗互動的比較少。

    回覆刪除
  4. 嘩, 多相都唔識揀相寫blog啦

    回覆刪除
  5. 咁專業... 等我都謔吓先

    回覆刪除
  6. 嘩, 好好的一課呀 !! 明白晒~~ 收到 !!!
    ming boy: o依, 我開"08 開大"冇當選呀 ?? 我都好自然流露, 一d都唔造作o家 !!!
    明媽: 你仲講, 羞家 !!!!

    回覆刪除
  7. 幾時得閒啦我"15"再影過呀(要做月曆喇~ )!

    回覆刪除
  8. 我都想同亞膶影番d互動相呀

    回覆刪除
  9. 哇!你拍的全都是好狗!

    回覆刪除
  10. 多謝分享! 學習學習......

    回覆刪除