2008年8月10日 星期日

將自己生命換取別人生命

如果容許我選擇一種紀律部隊向他們致敬,我會毫不猶疑的選上消防員,我想,這不說自明了。

我常常說,這是一個用自己生命換取別人生命的工作,也許這份工作要求的學歷不高,但人工卻可以,不過,要符合這個要求的,倒不如去做將別人金錢變作自己金錢的金融炒賣好了。

對上一次有一個消防員殉職時,我劃了這麼的一幅畫,消防員已成了冷冷的藍調,在遠方看著火場,我深信他若再有生命,他仍會奮不顧身的跑回去搶救裡面受困的人,可惜,生命只有一次,我們捐失了一個這樣可敬的消防員就是永久的損失

那畫完全畫的不好,但我希望再向今次的兩位消防員致敬。



4 則留言:

  1. 兩日有三個紀律部隊人員離開... 好唔開心....
    [版主回覆08/11/2008 16:58:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 睇完呢則新聞覺得好難過 但佢地嘅奮不顧身精神 我地係唔會忘記 願火場中的死難者安息
    [版主回覆08/12/2008 17:51:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 好驚愕, 好難過, 無諗過嘉利大廈之後, 大家嘅防火意識仲係咁弱; 我仲諗番起一則新聞, 有人不理警告, 在8號風球都要去游水, 結果被困懸崖, 要救援人員冒住生命危險去救佢, 救得番佢, 但救佢嘅就死咗一個。希望大家唔好再咁自私啦!

    回覆刪除
  4. 本來都唔出聲, 今朝聽完新聞又起火, 話說居民為左自身安全, 開始紛紛舉報居住地點不合法野, 當局依然用證據黎完成舉報. 消防處有話另外有地點一早發玩有問題己轉交食環處, 不過食環處接到轉介之後成年都未行動. 家陣奧運精神, 係度玩踢波呀, 係咪人黎架, 無腦都知係咁既解說係垃圾啦, 唔該你地至少三家消防處屋宇處同食環處各派代表一齊巡查處理啦, 唔好推黎推去啦. 真係好醜怪呀.

    回覆刪除