2010年2月18日 星期四

年三十豬仔生日會

豬豬年初二晚來我家,順理成章,她生日就設在年頭,而仔仔也不知何時生日,所以就設為豬豬生日一起了,過年大家都忙,生日會定在春節前比較好。今年,生日會定在年三十,約好朋友仔一齊行下山,再大吃一番。

不過,今年春節天氣真差,之前不停下雨,在前幾天的天氣預測還在說到時下大雨,真沒辦法,惟有請食物供應商手下留情,訂好的食物春節過後才享用,又要通知報了名大食會的朋友仔要取消活動,至於行山的,就到該日早上七時最後決定。

年廿九天氣大致安好,沒有怎的下雨。年三十一早看來天氣還可以,決定行山活動如常,並放心賭一下,請食物供應商再為我們預備食物,決定若天氣轉差,食物就用作過年幾天食用吧。幸好供應商雖然己經大清洗過年,還是答應了為我們預備。

雖然說生日會是年三十,預備工夫豬仔媽一早做好,為小朋友做好了小食及蛋糕。




終於出發,沒有下雨,連村狗也在屋頂歡迎我們:


今次選線是以初段上山為主,直上399米的雞公山,當然由半山起程,但山路因前幾天下雨變得濕滑較難行,大家都感到有點辛苦。










雖然沒有下雨,不過就超大霧。












大食會就請左多多守住食物桌,佢好盡忠職守呀:



豬豬仔仔係主角,除左有我特製的OCOY頸巾之外,當然有birthday boy同birthday girl名牌:




食物唔算精美,不過大家行完山都好餓,大致上沒有吃剩,狗狗還有吹爉燭儀式,由肥波代勞:




總覺得個天今次幫左我地,生日會可以行下山,先係狗狗生日會,如果唔係,只係大人借口吃一餐而己。至於個天點解要幫我地?係因為我地決定大食會唔收錢,但請大家自由捐獻比海地災民。結果籌到1550元,我地自己開心之餘,都好應該為其他受苦的人多做點事。

2 則留言:

  1. 妳既心意個天當然已經收到,個天都好識做呢^^
    [版主回覆02/20/2010 22:34:00]其實,我地等緊貴仔的生日會,過左年,聽講天氣好一點了。

    回覆刪除
  2. 係呀 , 個天真係好好, 直到我地回程返屋企先落雨~ 時間啱啱好~
    要 DOLL DOLL 守住 D 食物 , 佢一定唔會走開啦 ~

    回覆刪除