2009年9月6日 星期日

咖啡妹回歸

送了出去的狗,總不希望他們要回歸,可是,一旦遇上不負責任的主人,說句你不幫手我處理她好了時,你可以怎樣,我深信每一隻狗的生命都同樣可貴,若我可以袖手傍觀,我是違背了我最初對她的承諾,咖啡妹就是這樣要回來的了。

話說咖啡妹是兩年前跟現在黑色村狗同一窩的BB,由於出現得比較遲,到我們遇到她們時,她們已不能接受陌生人,那時很努力的給朋友捉了一隻黑狗回去收養,然後有人說到搬入長洲,可以收留兩隻黑色的,但幾經艱苦,才把最大膽的咖啡妹捉到,把她做了絕育手續,再長途跋涉的送入長洲西灣,新主人是吃素的,連她的狗也要吃素,都好,總算有個家。

咖啡妹在新家的生活大概也不太開心,平日只可以留在厠所,也許到晚上才可以出街走走,看來對陌生人和環境是沒有適應能力的,但主人不是我,只可以給點意見,人總是說家家有本難念的經.... 沒想到新主人因家庭變化,由長洲西搬到東,再又要搬離長洲。

雖然不希望發生,但總得接她回來。

在全沒有準備下,心想一隻已有家兩年的狗總會是有一定教養的狗,只帶了後備狗繩和零食,充其量再帶多了檢糞便的設備便入長洲接她,怎知接來的是一隻對人來人往的長洲碼頭已驚得放了大便的狗,到主人行開後更發狂的要逃命,主人給她戴的是一條大了一個碼的頸帶和根本鬆的口罩,主人交給我們後便上了快船離開,到狗狗發狂要逃命時概本沒有援手;惟有死命的按她在地上,她掙扎流血,我的手也給輕微的咬傷,但沒有別的途徑,要是放棄,就是放棄一條生命,就是放棄我最初對她的承諾,這樣維持十數分鐘,幸好遇上好心的途人,給call警察、找鐵籠,救傷,最後終於把驚惶過度的咖啡妹放進籠裡,帶她回家。

回到家裡,一心以為花園已經圍好,因為之前明boy及sa sa已在那裡住了一個月都是安全的,把咖啡妹放了出來,檢查過她的傷勢已無有礙,給她水和食物,她還好好的能聽喚叫回來,不過,聰明的她,一下子在圍牆逃了出去。

還好,這裡是她的出生地,這裡做村狗亦相當安全,幾經轉折要做回一隻村狗雖然不好,但也是一個不太差的結局,而事實上,逃了出去,就是我自己的狗也不可能找回來,更何況她這麼害怕,我們惟有在花園上放置水和食物,深信她既能出去,自然也能進來,總算食物無缺的生活。

真的,這樣過了兩晚,給她的食物和零食都給吃了,昨晚更碰上她在花園出現,只是一見我便走了。

咖啡妹,我總覺我欠了你一些什麼,雖然我知不是我和你的錯,我甚至乎沒有太抱怨那收養你的人,畢竟她給你兩年有家的感覺;什麼是一生一世的承諾,要堅持是何等的困難,這幾晚很痛,不是手上的傷痛,再痛再傷,若換到好的結局也是情願,傷和痛的,是我代入了你,感到被放棄。

咖啡妹,希望你明白起碼這個家沒有放棄過你,只要你想,你隨時回來,豬豬仔仔和全屋的貓都會歡迎你。

1. 被按在地上的咖啡妹


2. 小量的咬傷


3. 中環碼頭等客貨灣的咖啡妹,在鐵籠裡和有布包著不讓她再受驚。


4. 差點誤上再見寵兒的車,以為是我們約好了的van,真是大吉利是。


5. 在花園的咖啡妹,那時還未放繩


6. 帶著傷去學獨木舟


18 則留言:

  1. 唔好介意我正在好努力咁詛咒咖啡妹o既前主人, 衷心咁希望佢唔會再有好日子過
    [版主回覆09/07/2009 18:48:00]我雖然感覺不好,但都覺得佢有良善的一面,我地無必要希望佢冇好日子過,反而若果佢可以有個安穩的家,佢應該可以反省過來,做福狗界。當是一個善良的期望,自己會開心D。

    回覆刪除
  2. 咖啡妹係唔係長期住廁所?長期無得出街?唉,咁樣養狗,不如唔好養!吃素的不是善心人嗎?
    咖啡妹可能太驚被遺棄,無安全感,又唔認得oscar叔叔啦!但我哋相信佢應該會番黎架!因為呢度有得食有得住,可能佢一時間未能接受被遺棄既事實,所以要逃亡咯!
    [版主回覆09/07/2009 18:39:00]我都覺得不如不養。 不過對咖啡妹就沒有她會回來當我家一狗的寄望,因為她跟二妹不同,沒有成長期那段同甘共苦的日子,她對這一帶地方應有記憶,如果她成功留在附近,也算是不幸中的萬幸了。

    回覆刪除
  3. 後記:今天聯絡借出狗籠的店,接電話的店員告知借籠給我的店員被老闆怪責,所以別無他途,只有下午趕忙入長洲送回狗籠,免他再被責怪。本想見到他時再一道
    謝,可惜沒有遇上。另外在碼頭幫我們一大把報警、送出布圍狗籠、給我清洗傷口和出了許多有用主意的大叔也沒有遇上,可能是假日不用看檔。 對於這麼多人的幫助,惟有無言的感激;也希望咖啡妹明白她不是孤獨面對問題的。

    回覆刪除
  4. 咖啡妹希望你早日歸來,在 Oscar 照料下勇敢生活下去,自由自在又飽肚的日子近在眼前! 快快來滴 Frontline Plus 吧!我呢個 e e sponsor 你~~~ Oscar,餵牠吃了心蟲藥未呀?
    [版主回覆09/07/2009 21:11:00]要等佢穩定地回來吃食物才可以餵葯,滴frontline就很長久以後的事了,要她回來又不怕我們又可以留下,未必有這一天。

    回覆刪除
  5. 大吉利是...
    [版主回覆09/07/2009 21:15:00]我地問佢是否果間公司的車他說是,我地問佢是否果個車號佢又話係,我地以為佢秘no走客貨van,我地放個籠入佢車,發覺得好少位,都放滿野,仲想講你點做客貨van,佢見咁大個籠就問乜連埋個籠?之後先知攪錯。豬仔媽話真係唔怪得有人會去元朗去左上水,D司機真係有理無理接左個客先。

    回覆刪除
  6. 自己送出去o既狗狗, 本想佢得到一個幸福o既家, 開心o既生活, 但及現竟然事與願違, 見到"咖啡妹"咁o既情況, 真係令人覺得好心痛!
    無論佢喺你屋企又好、在外又好, 只要佢開心快樂同平安就可以!
     

    回覆刪除
  7. 唉, 一早已覺得咖啡妹會回來的....
    她漂亮但瘦, 希望平安

    回覆刪除
  8. 瘦到見股骨,唉!怕人怕成咁,好心個所謂主人陪佢去你度settle左先啦.呢d人真係....冇話可說.
    不吃素慣嗎?
    希望佢被其他村狗接受,慢慢再習慣你度既生活.唔好咁怕人就好. good luck.

    回覆刪除
  9. 真係唔知講乜好 , 希望咖啡妹可以留喺附近 , 做村狗都好啊 , 不過可能好難適應 ....

    回覆刪除
  10. 嘩~ 咁衰都有架...不過佢地返到你身邊同出身地都唔係壞事... 希望佢快d返黎啦~ 始終出出入入唔同地方太多狗狗係好難適應... 唔好講佢咁大個先黎比人收養,就講肥仔咁細細個就比人放棄過之後又轉一次老豆加上要同兩個姐姐分開.. 已經對所有人都有介心,我地都花左唔少時間先另佢開始有係家既感覺... 但唔知同佢既background有冇關係... 佢真係幾爭寵同幾霸道... 比左一支零食佢... 再比隻邊介...佢咬住一條仲要想去搶人既... tum又tum過,打又打過.... 激死我 XD

    回覆刪除
  11. 希望咖啡妹安定下來...留起你地附近比你地照顧!
    oscar你的獨木舟上到幾級?? 幾時大家約埋一齊爬~

    回覆刪除
  12. 以前看前主人的blog, 感到她是有一些特別, 每人有自己的難處 ......
    咖啡妹又回到她熟悉的地方, 希望她早日適應, 再建立信心

    回覆刪除
  13. 其實之前 Olive 都有問過我,長洲有冇人可以領養咖啡妹,可惜問咗幾個都唔要,我有留電話俾 Olive ,睇吓仲有乜嘢可以幫手,星期六見你哋冇搵我,仲以為一切順利添,間寵物店係我朋友嘅,因為店員唔熟你哋,所以唔敢揸主意,借籠俾你個年青人叫樂仔,噚日放假, 要你 趕入長洲送回狗籠,真係唔好意思, 如果當日我知道出咗意外,就可以幫你哋張羅,唔駛咁徬徨喇。
     
    幸好喺你屋企走甩,如果喺長洲,咖啡妹嘅命運就更堪坷,哩度雖然有好多食肆、垃圾站,但係已經有「地頭狗」佔據,胆小老弱嘅要搵食一啲都唔易,部份居民亦唔鍾意流浪貓狗,見到會驅趕、追打,甚至淋滾水,亦因經常向漁記投訴,差不多一、兩個星期就入嚟捉狗。
     
    平時見主人都唔多,日日生活喺廁所 , 一下要面對陌生人、環境,肯定會好驚, 我相信要好長時間,先可以得到佢嘅信任, 唯有慢慢嚟啦, 現在起碼每日都會有糧有水,佢又識得番去你屋企食,係不幸中之大幸。
     
    原本噚日朋友嘅上司話有興趣領養,問 Olive 兼睇埋「 咖啡妹回歸 」先知出事,希望 咖啡妹平安,早啲對人冇介心,可以接觸到再作打算啦,日後,喺長洲要幫手嘅話,請隨時同我聯絡。

    回覆刪除
  14. MING BOY: 咖啡妹,我ming boy 話你知,能住在OSCAR叔叔家都是走運的呀!你驚完就返去啦! 明媽:好無奈......d 人養寵物可吾可以吾好咁自私呢??一條生命真係可以話掉就掉.........

    回覆刪除
  15. 點解要食素因為自知罪孽深重 , 當初領養咖啡好是為了減輕過往既罪孽 ? 咁樣對待狗狗牠們可知道已墮入萬劫不復地步 ( 自作孽不可活 ) ? 真係食乜都無用 。咖啡妹會知道你們的心意,時間會沖走牠之前的不幸,一定會重投你們家。

    回覆刪除
  16. 嘩 ~ 已經兩年了嗎?
    還記得那天 七個人忙了一个早上,隔著厚手套都被咬腫了手.........狗繩也被咬斷...........才能把她捉入 狗籠 。
    希望她早日適應,回到豬豬仔仔身邊。
     

    回覆刪除
  17. 邊個去元朗入咗上水呀... 邊個?

    回覆刪除
  18. 唔好意思,借地方一用,請大家幫幫手吖
    尋犬: 5個月大西摩犬"毛毛"於沙田唔見咗

    尋犬,事發係係9月11日上午8點左右,主人隻西摩BB俾佢既屋企人 偷偷地掉左係 大圍美林邨成全路附近,隻西犘仔叫毛毛...5個月大....有晶片,肚底有少少皮膚 病需要定期食藥睇醫生,希望各位愛犬人仕可以幫幫忙... 如好心人拾獲,請盡快聯絡!主人非常擔心毛毛安全同身體狀況,請大家幫幫忙留意一下!
    毛毛女主人個blog: http://hk.myblog.yahoo.com/lenabbaby/article?mid=1

    回覆刪除